Saturday 4 April 2015

Amway : Allano Hand & Body Lotion

Assalamualaikum...

Hai blogger & silent reader...Hari ni nak tulis entry pasal DEMAM CAMPAK. Dah banyak kali dapat call dari customer Amway untuk beli Allano Hand & Body Lotion untuk masalah demam campak.  Allano Hand & Body Lotion antara feveret item dalam rangkaian item Body Care Amway.

Menurut pandangan Dr Zubaidi Hj Ahmad, demam campak boleh berlaku buat kali kedua dan ketiga. Sebelum ini ramai doktor dan ibubapa percaya bahawan virus varicella yang menyebabkan penyakit chickenpox hanya akan berlaku sekali seumur hidup. Ini berdasarkan kajian dari Dr  Susan Hall yang mendapati 13%  kes chickenpox yang dilaporkan berlaku jangkitan semula kepada pesakit yang pernah dijangkiti virus yang sama.
  
Berbalik kepada penggunaan Allano Hand & Body Lotion, pesakit cuma perlu sapu pada bintik2 yang muncul pada kulit. Allano Hand & Body Lotion membantu mengurangkan parut dikulit dan muka. Bila mandi pun, pesakit demam campak tak terasa sangat pedih bila terkena air. Losyen ini mampu mengurangkan gatal dan kurangkan risiko parut campak.

Allano Hand & Body Lotion ni berasas buih yang mudah disapu dan tidak berminyak. Losyen ini mengandungi Alantoin dan Lanolin untuk melegakan dan melembap kulit kering.
Antaranya manfaat lain Allano Hand & Body Lotion :

E6863 / 686300 - ALLANO™ Losyen Tangan & Badan (250g)


1. Menghilangkan kulit regangan ketika mengandung.

2. Melegakan ruam bayi.

3. Sebagai insect repellent. Sapu pada kaki dan tangan sebelum tido supaya nyamuk tak gigit.

4. Untuk menghilangkan gatal-gatal gigitan nyamuk atau serangga.

5. Melecur kerana air panas. Tak perlu basuh pada tempat yang terkena air panas, tetapi spraykan Allano pada tempat yg melecur.

6. Melecur terkena api.

7. Melembabkan kulit badan dan juga boleh dispray pada tapak kaki yg pecah-pecah.

8. Untuk luka kecil dan besar. Contohnya papercut, luka terkena pisau, luka merempuh sliding door. Utk luka besar boleh spraykan Allano sebelum dibawa ke hospital.

9. Merawat ekzema


Di harap pembaca mendapat sedikit manfaat dari kisah deman campak dan Allano Hand & Body Lotion ini.


BELI SEKARANG!

pada

Harga Istimewa!
  
Hanya RM44 sahaja !

Nak free shipping  boleh beli guna shoppe tekan link https://shopee.com.my/product/7365666/51550118?smtt=0.7366959-1606197686.9

NO GST !


Hazwani Hamid
Amway Business Owner
 Whatapp / Call / SMS - 013-729 6011 | sitihazwanihamid@gmail.com

No comments: